Dalam Ingatan

Tuesday 2 July 2013

Ke kota kinabalu

Assalamualaikum....
Buat pertama kali bersiaran menggunakan hp. Terima kasih kat nida sbb bila baca blog dia saya tahu yg blog blh di update melalui hp. Agak kebelakang saya ni dari org lain. Hihihi....
Semalam saya baru balik dari KK dan pagi ni inshaallah akan bertolak ke perlis.

 
saya dan Puteri Hanis
 
saya ke KK atas urusan kerja. apa yang menarik semasa perjalanan dari KK ke KLIA saya telah dipertemukan dengan Puteri Hanis dan Ibunya Dayang. rupanya dayang PJJ hsbn dan wife. mulanya hanis asyik usha saya yang duduk dikerusi belakang mereka. kemudian dayang offer untuk saya duduk dengan dia. kebetulan kerusi barisan tu mmg kosong. Hanis bagi saya tak banyak ragam. saya sama2 jaga hanis. kesian juga kat dayang. mungkin susah dia nak mkn dalam flight kalau dia sorang. so kami gilir2 makan. perjalanan yg mengambil masa 2jam 30 minit buatkan saya jatuh kasih pada hanis. ermmm tak tau bila boleh jumpa lagi. gambar diatas satu2nya gambar saya bersama hanis. time ni dayang ke toilet. saya ditempat menunggu bagasi. terima kasih Dr.Jamaliah sbb amikkan gambar ni.
 
Dicatat pada 28hb tapi baru post harini....
 
 
 

No comments:

Post a Comment