Dalam Ingatan

Wednesday 19 June 2013

Ucapan Tahniah

Alhamdulillah harini punya waktu nak jenguk blog. segala urusan pidah pejabat ke bangunan baru hampir selesai. Sekarang tengah sibuk dengan kajian "portfolio of the poor" yang kutipan datanya bermula minggu hadapan. Bakti terakhir sebelum berpindah unit.

Minggu ni saya banyak menerima ucapan tahniah dari kawan2 pejabat sebab kena tukar unit. kena tukar sebab arahan. jawatan masih sama tapi corak kerja 100% berbeza dengan yang saya buat sekarang. kena jadi fast learner....kena banyak membaca...(Tabahlah wahai hati).

Apa jua tanggapan dan gambaran yang kawan2 nyatakan saya ambil sebagai semangat. mana2 yang negative saya usaha untuk abaikan dan hanya fikirkan yg positif. saya tau saya mampu lakukan. dorongan dari keluarga dan suami yang lebih penting.

No comments:

Post a Comment