Dalam Ingatan

Wednesday 12 November 2014

Cita Cita Ibu Madeena

alhamdulillah beberapa harini mmg hati nak menulis. cita-cita ibu madeena. saya andaikan ibu itu ialah saya dan madeena itu anak saya. aminnnm. insyaallah.
minggu lepas dapat berita gembira kawan sy berjaya hamil. usia perkahwinan menjangkau setahun. sebelum ini pjj. mudah mudahan ada rezeki saya lepas ni. seperti biasa...dimana2 kalau teringat sy akan berdoa supaya saya dan suami cepat2 dikurniakan zuriat. sebab byk sgt memikirkan hal tersebut hari ahad lepas balik dr umah mama sy terus bgtau suami cita-cita saya.
saya berhasrat sekiranya saya dikurniakan rezeki...saya nak buat kenduri kesyukuran anak sy di rumah sy skrg. sy nak raikan jiran2 dan family sy. lagipun sepanjang sy menetap disitu saya xpernah buat kenduri dirumah. biasanya hanya dirumah mama atau berjemaah disurau.
sy berharap cita-cita saya akan termakbul. insyaallah. sy nak tulis sbb saya takut sy lupa dan sy nak catat supaya sekiranya sy dapat realisasikan sy dah sempurnakan cita2 sy ni.
harini nk catatkan yg gembira sbb esk sy nak menulis pasal 2 org kawan sy. yg mana kedua2nya berkaitan dgn kelahiran. sy menulis bkn utk apa2. ianya utk dikongsikan. tapi klu terbaca...terima kasih.
#cebisan kenangan
#catatan hidup seorang insan.

No comments:

Post a Comment